Posteado por: coserycantar | enero 9, 2010

contrapublicitat

La contrapublicitat és un recurs educatiu per tal de potenciar l’anàlisi crític sobre els missatges publicitaris. La intenció és criticar la publicitat mitjançant el contingut dels missatges. Aquí teniu alguns exemples realitzats per nosaltres l’equip efectopasa (Tomàs Balbas, Sara Huguet, Ferran Campmany i Patrícia Castany).

software libre?

Amb aquest anunci sobre el software LINUX hem volgut expressar que tot i ser un software lliure (ja que totes les aplicacions són gratuïtes i realitzades per usuaris), creiem que les grans companyies no deixen que realment arribi a tots els usuaris. No existeix cap mena d’acció publicitària que publiciti aquest producte a tota la gent que hi estigui interessada.

Per aquest motiu ens fem la pregunta a l’anunci si realment es lliure i posem el logo del software dins d’una gàbia, una gàbia que les grans empreses li han posat.

Aquest és un contranunci al software de windows. Tot i que el software de windows ens obre les portes a tota la informació i a la llibertat de ser informat, i ens dona la sensació de tenir el poder en les nostres mans, amb aquest anunci, volem expressar la necessitat de recordar de la importància de no oblidar-nos dels problemes que encara existeixen a les nostres societats, uns problemes que moltes vegades no surten a la xarxa, més ben dit, que no volem mirar a la xarxa, però que malauradament encara existeixen a molts llocs del planeta.

Aquest anunci vol ser un petit recordatori a la gent per que no s’oblidi dels problemes del món.


Deja un comentario

Categorías